Wsparcie działów sprzedaży

Stereotypowo sprzedaż jest postrzegana jako obszar, w którym najbardziej liczy się doświadczenie menedżera oraz handlowców. Często prowadzi to do sytuacji, w których wiele działań podejmowanych jest na podstawie intuicji i doświadczenia zawodowego pojedynczych osób, z pominięciem naukowo potwierdzonej wiedzy na temat efektywności sprzedaży. W ramach współpracy z działami handlowymi, wspieram kadrę zarządzającą oraz handlowców w stosowaniu sprawdzonej wiedzy naukowej w swojej pracy. Promuję podejście Evidence-Based Sales Management i pokazuję w jaki sposób działy handlowe mogą na nim skorzystać.

Współpracując z działami handlowymi:

  • Prowadzę audyt skuteczności działań handlowców i procesu sprzedaży
  • Prowadzę diagnozę kompetencji handlowców i menedżerów sprzedaży
  • Wspieram dział handlowy w analizach wskaźników sprzedaży
  • Prowadzę warsztaty z zakresu efektywnego zarządzania zespołami handlowymi
  • Wspieram handlowców w rozwoju ich kompetencji oraz budowania nastawienia prosprzedażowego